fredag 25 januari 2013

Yippi och putrumpa!

Jag är utbjuden på middag, ååå va jag är glad!

Ikväll får jag piffa upp mig glida i civila kläder och är lovad en feeet köttbit hoppas såklart på något gott att skölja ner med.
Är nästan säker på vad jag vill äta, men kanske ska jag prova något nytt, vi får väl se.
Precis min smak, rött och saftigt!

Vad ska jag ha på mig då, civilklädskåpet är inte lika stort som stallklädskåpet... Men jag är oftast inte så kinkig, gillar jeans och någon snygg top, sommartid gillar jag klänning.
Gillar såklart att klä upp mig riktigt fint ibland, här posandes med dotter förra nyårsafton i en riktigt silkig variant av klänning.
Försök till sexypose med putrumpa, jag ser mest skitnödig ut....

Det slår mig dock att det är hög tid att inhandla något nytt, jag är verkligen ingen shoppingmänniska så det blir alltid lite jobbigt när jag "måste" handla.
Kanske ska prova beställa från nätet, verkar ju finnas en uppsjö med bra nätbutiker. Enkelt och smidigt för en hemmagris som mig :)

Får fundera på den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar