lördag 26 januari 2013

egendiagnostik är inte alltid bra!

Efter senaste dagarnas kyla kändes det nästan varmt när jag släppte ut hästarna i morse, bara -6.
Och nu ska det komma blidväder några dagar för att återigen vända till runt -20, why?
Kan det inte bara få vara vinter när det är vinter, himla onödigt med isgata överallt.


Då måste jag verkligen köpa isbroddar till mig själv så jag kan fortsätta med de inplanerade poverwalksen, för jag vill ju inte trilla och bryta någon lårbenshals eller så!
Peppar peppar har jag aldrig brutit någonting förutom en avklämp fingertopp och en bruten ringtå (egendiagnostiserad) som läkt ihop fel och fortfarande gör ont efter 25 år.... Ja och näsan då som gick av på flera ställen.
Nu en liten powernap innan poverwalk med powertalk! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar