måndag 14 oktober 2013

Ååå, NEJ!

Det här med höst har vissa andra nackdelar förutom att det blir mörkt och kyligt.

Mina stackars naglar går av... Åå, nej!
Det har sannolikt mycket mad att göra att jag packar ett antal kilo hö i påsar men jag tror också att det har att göra med att jag antagligen sätter vinterpäls på ben, armar och andra missprydande ställen!
All näring till det liksom.... ;-)

Jag får lov att lägga lite tid på dem efter duschen idag då jag ska uppåt stan även idag på en "liten grej".

Stallet är redan klart och Qråkan är motionerad, idag blev det en skrittur till grustaget och klättring ett par gånger i lämplig backe tillsammans med Therese och Rappe.



Omväxlande arbete för hästen, viktigt, viktigt:)


1 kommentar:

  1. Du får lägga gele på dem! De blir superstarka av det :)

    SvaraRadera