tisdag 1 oktober 2013

Lite synd :(

Mössa och vantar på när jag gick ut till hästarna, men solen smyger bakom träden och kommer snart upp på min gårdsplan.
Även idag har jag ridsällskap så det blir en morgonrunda, fett najs!

Satt igår och tittade på dessertmästarna, givetvis rann snålvattnet till och helt plötsligt smakade mitt te knappt någonting ;-)


Är så avis på folk som kan laga mat och baka, i och för sig bakade jag mycket förut men laga mat har jag aldrig ens tyckt varit skoj.
Lite synd då jag gillar att äta maten!

Jag skulle vilja ha en "matklubb" med andra, så man på bestämda dagar åt hemma hos någon annan och ibland hos oss, tänk va mycket idéer man skulle få. Om inte annat slapp man sin egna uppstagade meny, som inte skiljer sig nämnvärt från vecka till vecka...

Lite tråkiga är vi allt! Vem vill vara med i min klubb, räck upp en hand =)

2 kommentarer:

  1. Rolig idé! :)
    Man kan ju även laga mat ihop ibland (en kommer på en förrätt, en annan kommer på huvudrätt och så handlar man ingredienserna och lagar tillsammans).

    SvaraRadera