onsdag 9 oktober 2013

Om jag har tur....

Jamen hur gick det då, jo tack bra!

Lastade själv, Qråkan åkte så fint och stod still när jag sadlade och satte på skydd.

Under träningen fick vi mycket beröm över att han har utvecklats bra sen sist samt att det är en toppenfin häst med BRA framtidsutsikter.
Vi fick göra några övningar både för att stärka upp honom men också för att skola honom i vad vi vill och Qråkan tuffade på fint och var superduktig!

När ekipaget som skulle rida efter oss kom in tog Qråkan fram söndagstraven och travade för en miljon, det hade jag velat ha på film, ååå va han tyckte att han var snygg då (tror att tränaren också tyckte det ;-))

Har en annan filmsnutt jag ska ladda upp senare, korten blev tyvärr suddiga...


Åker i morgon igen, ska inte glömma kameran då och om jag har tur kanske Jenny tar med sin kamera som tar bättre bilder än min :)

1 kommentar:

  1. ah, såg att jag inte svarat på ditt sms, klart jag har kameror (tänkte att jag kan ta med filmkamera även) med mig! Jag har ju dock inte så vidare bra kamera egentligen.. Är alltid risk att den tycker det är för lite ljus i ridhus och typ totalvägrar :/

    SvaraRadera