torsdag 24 oktober 2013

Jag reagerar!!

Jag tog min hjärnkoma och gick ut och började mocka, ibland släpper det när jag kommer igång med kroppen..
Helt tvärtomeffekt blev det tyvärr märkte jag när jag plötsligt kände ett kraftigt illamående.
Jag lovar att mina ögon höll på att poppa ut då jag genast gasade igång en hypokondriskt känsla av att jag kanske ska spy.

När det ganska snart blixtrade till i skallen blev jag såklart inte jätteglad men då visste jag i alla fall varför jag blev illamående. Hej migrän!

Söta dottern sa direkt att hon packar allt hö åt mig och syrran gav mig en massage, själv mockade jag klart efter jag varit inne och gjort en djupdykning i pillerlådan.


Kan möjligen vara så att jag reagerar på morgondagens avhämtning av Tindra, det känns sorgligt att inte veta vad som händer med henne :(

Kommentera gärna i bloggen :)



1 kommentar:

  1. Inte underligt att kroppen reagerar efter all stress du haft och har över Tindra.

    Kram!

    SvaraRadera