söndag 20 oktober 2013

Jag tror och jag tycker....

Idag blev det en hamburgertallrik från Mojen i Vagnhärad, lite extra sugen på något flottigt var jag idag...

Kan ha att göra med allt smaskens jag drack igår, men efter jag lämnat blod sa sköterskan "drick mycket idag", allrighty then, ibland är jag lydigare än annars.... ;-)


Just ridit ett pass på ridbanan, nu är det älgjakt i skogarna och jag tror såklart att en jägare ser skillnad på en häst och en älg men jag väljer att inte rida ut i skogen nu för att det antagligen springer runt lite uppstötta djur kors och tvärs.

Qråkan var superduktig med sina övergångar, halter och fattningar så det blev ett kortare pass, varför nöta när det fungerar tycker jag, i alla fall på en unghäst :)

Kommentera gärna i bloggen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar