torsdag 10 oktober 2013

Jag blev röd i fejset!!

Träningen idag gick ännu bättre än igår, det känns som att Qråkan är klok och tar lärdom väl :)

Gick även idag utmärkt att lasta själv, han står toppen i trailern och står still när jag sadlar och det är guld värt för mig som ofta åker ensam när jag ska träna och tävla.

Idag hade jag dock sällskap av Jenny som både filmade och tog kort, så himla gulligt av henne. Dessutom är det alltid trevligt att ha någon att prata med i bilen.

Bjuder direkt på några bilder och film kommer!


Uppvärmning


Lite trav, fina killen!

Galopp, det ÄR inte lätt att ha röven klistrad i sadeln i denna galopp.... Den "märks" =)

Pustar! Personalen är röd i fejset... ;-)
Idag "satt" allting vi provade, han var bättre i formen redan från början och vi red lite olika ridvägar och "övade" på meddellinjen med lite övergångar och några halter.
Där ska han ju stå många gånger sen när vi börjar tävla ;-)



2 kommentarer:

  1. Ni är så duktiga! Det ska bli kul att följa er på tävlingsbanorna sen! :)

    SvaraRadera