fredag 25 oktober 2013

Vilken lättnad!

Har ju som jag skrivit tidigare stenkoll på klart.se då jag gillar att ha koll på väder och vind.

Och det tidigare utlovade skyfallet i morgon har minskat till ett regnområde som passerar på småtimmarna, vilken lättnad! Just nu önskar jag inte mer regn då jag vill ha hagarna hyfsade innan det fryser till och ridbanan ridbar likaså!

Efter en skitdag med migrän igår vaknade jag redan 04.30 pigg och utan huvudvärk och illamående, först trodde jag inte att jag skulle kunna somna om men efter att mentalt ha ridit igenom LB:3 programmet med Qråkan somnade jag någonstans mellan första och andra galoppen.
När klockan sen ringde var jag naturligtvis inte lika pigg, märkligt att man i sådana fall blir tröttare av att sova mer?


Idag avlämning av Tindra mitt på dagen, drömde inatt att han lovade mig att såklart ta sitt ansvar fullt ut och låta Tindra somna in.
Vidare berättade han i drömmen att han ångrade sig att han inte redan när jag reklamerade tog sitt ansvar som säljare och tog tillbaka henne direkt.
Just den senare delen är jag nog rätt så säker på att den stämmer, vad tror ni?


Kommentera gärna här i bloggen :)

2 kommentarer:

  1. Hoppas hoppas hoppas att han är reko, fast det säkert sitter långt inne! Kram <3

    SvaraRadera