onsdag 9 oktober 2013

Aj, jag missade!

Här har det varit extremt mycket hela natten, jag har drömt en jättekonstig mardröm som inte riktigt släpper ur huvudet nu i vaket tillstånd...

En mixad version av CSI och Dexter typ.

Är onöjd i dag att jag missade min massage i helgen till fördel att umgås med den underbara mannen och se på bio, visst vill jag umgås så mycket jag kan med honom, men jag börjar få ont i nacke och rygg och hade verkligen behövt massagen.
Känner direkt när jag kommer igång med höpåsepackningen samt att jag låg på alla fyra en stund i gårdsgruset och rensade= mördare för min rygg.


Kan hända att jag suttit obekvämt på stallgolvet med kisseungarna också, nu börjar händerna se ut som nåldynor och jag kommer aldrig mer behöva duscha då Rosé älskar att slicka mig i hårbotten (vad hon nu ska uppe på mitt huvud att göra)
Försök se det framför er, jag i en hög på golvet men två busfrön överallt!! :)

Försök dock att ignorera bilden och ljudet av mig när jag ska försöka ta mig upp, satans så långt det blivit från golvet till upprätt läge?

1 kommentar:

  1. Vet vad du pratar om.....vissa dagar är man stelare än kylskåpet! ;) Men kissarna måste man ju kela med även om de är på golvet!

    SvaraRadera