tisdag 15 oktober 2013

Vad händer med hästen nu?

Sitter och skriver ett långt detaljerat inlägg om Tindra som jag släpper i morgon när jag själv läst igenom hela domen, kanske kan det vara så att jag vill delge er några smarriga bitar även ur ur den?

Har läst på om yttrandefrihet, allmänna och offentliga handlingar då jag nu har för avsikt att vara helt öppen med namn och på så sätt kanske, kanske hjälpa någon annan ifrån att bli lurad av just de människor jag mötte i rätten!


Har en konstig känsla av både glädje och sorg, vad händer med den lilla hästen nu liksom??

Vill passa på att tacka alla som funnits här för mig när det inte har varit så lätt och självklart, tror inte man förstår förrän man provat!.... Fick beröm av min advokat idag för att jag stolt stått upp för min sak och inte vikit mig en tum för min rätt, det värmde att höra.

Tack för alla kommentarer, sms, telefonsamtal och vänliga ord på chatten, eller bara det där trycket på "gilla"...

KRAM! <3

1 kommentar: