lördag 5 oktober 2013

Det får ju bara inte hända!!

Visst blir man fånig och löjlig när man har djurbebisar, jag blir det i alla fall.

När jag kom upp till stallet i morse stack Rose ut sitt söta lilla huvud genom öppningen till deras bo, "naaaaaw, lilla guuullig" ropade jag genast och smalt helt fullständigt (igen).
Hästarna gnäggade glatt och trodde såklart att det var just denne jag menade.

Ställde för hålet för kissarna när jag släppte ut hästarna så det inte skulle ske en olycka så här första morgonen, det får ju bara inte hända.
Fast det hade jag nog inte behövt då kissarna var jätterädda för de enormt stora dinosaurerna som passerade...

Sen blev jag klart störd i rutinen och hamnade på rumpan mitt på golvet med en ljudligt spinnande Rose och en lite tveksammare Bubbel som ville umgås lite.

Jag har haft dem instängda i stallet i natt men ska öppna sen när jag går upp och mockar, nu verkar de ha klart för sig var deras bo är och de verkar nöjda med det.

Eller verkar?? Klart att dom trivs som tusingen här ;-)

2 kommentarer:

  1. Åh, blev det en Rose och en Bubbel! *Känner sig nästan som extramamma*

    SvaraRadera