onsdag 23 oktober 2013

RIP finaste....

Ett år går fort, tänker jag tillbaka på förra hösten gör det ont med tanke på vad jag förlorade, väldigt ont.

Att förlora Blå-Band på detta sätt var naturligtvis vidrigt och hemskt på alla sätt och att sen också vara tvungen att ta bort den läckra "påläggskalven" Sean Connery tre veckor efter, exakt idag för ett år sen, det sved!!!

Sean var den mest goaste, keligaste och underbaraste kille jag träffat och info om vad som hände finns att läsa här!

Sean lämnade ett stort hål i mitt hjärta och det kändes oerhört orättvist både mot mig och honom att det blev som det blev :(

Sean 2 år.

Sean liten gullig fölis

Åååå, sötaste hästen....

Pussar fina goa nosen

Klappar duktiga hästen

Älskade fina du, saknar och tänker på dig varje dag <3






Usch det var verkligen inte någon rolig höst jag fick, med lite distans till allt undrar jag hur jag orkade egentligen. 

Denna höst har varit betydligt roligare på ridfronten, när bara Tindra åkt tillbaka och pengarna sitter på mitt konto ska jag dra en suck av lättnad och lägga detta skitår i ryggsäcken och knyta hårt!!!

 Kommentera gärna i bloggen :)



2 kommentarer:

  1. Ja livet går upp och ner, fram och tillbaka. Men vi får bara så mycket vi mäktar med, inte mer...fast ibland tycker jag att det är nock! ;).Vi har haft glädjen att fått haft många fina hästar i våra liv...Saknar mina mular med...
    Du har ju lärt dig något om hästfolk i alla fall! :)

    SvaraRadera
  2. Usch ja :-( minns det som igår <3

    SvaraRadera