onsdag 2 oktober 2013

Frivilliga välkomna!!!!!

Klockan är nio och huset är helt tyst, tvn är avstängd och det enda som märks är att det fladdrar några ljuslågor i vardagsrummet.
Själv har jag just landat rumpan framför min dator, vill inte natta hästarna än men den underbara mannen har avvikit och gått och lagt sig.

Haft en "2" (5/2) dag idag igen vilket har inneburit ingen frukost, minimal lunch och ingen middag, däremot har jag fantiserat och planerat matmenyer i huvudet så jag är helt på det klara med att jag ska äta en plankstek på Lördag.

Tycker faktiskt att det fungerar utöver förväntan, dessutom låter inte resultatet vänta på sig och det är en sporre i sig för mig, såklart... Så fungerar jag ;-)

I morgon finns planer för svampskog, rensning av rabatt (frivilliga välkomna! är du flitig kan jag visa ett svampställe ;-)), dressyrträning av Qråka och massage av densamme....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar