torsdag 24 oktober 2013

Har jag berättat??

Jag tror jag har missat att berätta att jag och Qråkan ska på en "kurs" nästa helg på Strömsholm.

Det är distriktsförbundet som håller i det och det är en så kallad "breddsatsning" där det kommer att vara dressyr/programträning (vissa har naturligtvis valt hoppning) och föreläsningar i diverse ämnen i dagarna tre.

Det kommer en salig blandning människor i alla kunskapsnivåer, både med häst och till fots.
Jag tycker att det är superskoj att träffa alla glada entusiaster och alltid lär man sig något nytt!

Förra året blev jag också bekant med Crosss Fit, jag trodde jag skulle dö, jag antar att det kommer något liknande även i år för att få oss ryttare att förstå hur viktigt det är att träna kroppen på annat än ridning.... *hjälp!*

Jag ser också detta som ett superbra tillfälle för Qråkan att bo borta och gå i stort nytt ridhus och nya annorlunda miljöer, toppen inför hans stundande tävlingskarriär! ;-)

Förra året hade jag Blå-Band med mig, hon var så lycklig hela helgen, trodde nog att hon var på stoor tävling :)
Fina B-B i gäststallet Aug -12

Kommentera gärna i bloggen :)



1 kommentar: