måndag 21 oktober 2013

Jag är svårknäckt!

Kom på här på morgonen att det visst var utvecklingssamtal för sonen i Nyköping, så det var bara att byta solkiga mjukisar mot ett par något renare tights och åka!

Fick lite lindrad stalltjänst då Therese kände sig rastlös och mockade några boxar åt mig, värsta lyxen ;-)
Nu väntar jag in favoritkiropraktor Micke, ska ska knäcka till mig och några till, samt gå igenom Qråkan när han ändå är här.
Har använt mig av honom i typ tio år och ingen annan har lyckats knäcka loss mig på samma sätt, (synnerligen "svårknäckt") har haft lite mer huvudvärk sista månaderna så det är hög tid!
Helt fantastiskt att han är så proffsig på både häst och ryttare då mina snedheter hamnar i hästen och tvärt om, fixar man den ena kanske man ska vara noga och fixa den andra också?!

Tja, måste väl i alla fall skriva också att det är en vacker dag med sol, upptäckte att Nyköping hade mulet och trist...

Vi bor nog bra fint här på gräddhyllan!;-)


Kommentera gärna i bloggen :)




3 kommentarer:

  1. Varsågod :-) det var evigheter sen jag mockade sist :-o

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Det finns alltid boxar att mocka närhelst du blir så "sugen" igen, hehe!

      Radera