söndag 6 oktober 2013

Arg som FAN!

Sansade lugna kontrollerade jag, är på ett sjuhelsikes jävla dåligt humör!!

Det händer otroligt sällan och det var länge sen jag hade sån här puls och var så in i helvetet irriterad!


Tänker inte gå in på detaljer mer än att det naturligtvis inte har någonting med den underbara mannen, min familj eller mina fina inackorderingar alls att göra.
Ibland hamnar den lilla droppen i glaset som får bägaren att rinna över bara.

Är inte sån som vill skriva av mig, men idag ska jag SKRIVA AV MIG!! Sådärja, klart!

Annars har dagen varit härlig med svampplockning, snabbfirande av likasinnad grannman, kattklappning, motionering av Qråka och sist men inte minst har jag njutit av höstvädret som är löjligt underbart nu.....

1 kommentar:

  1. Bläk, hoppas det "försvinner" vad det än är!

    SvaraRadera