måndag 18 februari 2013

Alla mäns dröm?

Nja nu var det inte mig själv jag syftade på utan jag tänkte berätta en grej som hände mig för ett antal år sen, vilket jag tror många män avundas mig : )

Jag och den underbara mannen hade varit ute på middag nere i Trosa med hans föräldrar och syster med man och vi gick ner till hamnen för att ta en efterstänkare i deras båt som låg i gästhamnen då de seglade mycket då.
När vi sitter där och skålar och skrålar lite är det ett par i en grannbåt som vill bjuda över oss på en pilliknarkare, jag som blir väldigt social och älskar allt och alla när jag blitt lite påstruken tyckte det var en fantastisk ide och drog med mig min något motvilliga svägerska och gick över. Alla nya bekantskaper är kul tycker jag!

Jag och min svägerska i svärföräldrarnas båt från sommaren 2012

De var väldigt trevliga och vi fick lov att putsa upp engelskan lite då den unga frun i båten var ryska, extra skoj då jag annars bara pratar svenska och mitt egengjorda hästbebisspråk...
Vi satt väl där en bra stund och jag behövde lätta på trycket så jag gick ner i båten för att låna afträdet, när jag är färdig och öppnar dörren står den ryska ryskan spritt språngande naken utanför, kråmar sig lite och säger på knackig engelska, ju ar so lovly, aj vant ju to tejk mi, maj husband is okej vid dat, hi kan jojn if jo vant... Samtidigt lutar hon sig fram för att försöka ta av mig tröjan.
Min första tanke var att börja skratta, det lät så kul när hon pratade och situationen blev smått väldigt märklig. Jag vet att jag snabbt funderade på hur och när hon kunde ha uppfattat mig som intresserad?
Ehh jaha, hur gör man nu då, hon stod ju i vägen för att bara smita och vad ska man svara, då jag absolut aldrig vill såra någon känslor och jag var inte heller sugen på rysksex trots att hon var väldigt välsvarvad och söt. Inte min grej ;-)
Jag tog bort hennes händer och pressade mig ut genom dörren, tackade för erbjudandet men meddelade att jag var lyckligt gift och inte jättesugen på tjejer eller deras halvkorpulenta mycket äldre män.
Gick upp i båten igen, avslutade min drink tog med min svägerska, tackade för oss och gick tillbaka till svärföräldrarnas båt med skrattet bubblande i magen.

Det är inte var dag sånt händer och jag tror att det finns några män (och kvinnor också för den delen) som skulle uppskattat erbjudandet mer än jag ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar