tisdag 26 februari 2013

Blod på golvet, längtar bort...

Hoppsan vilken berg och dalbana det erbjuds ibland. Tretton minusgrader när jag släppte ut hästarna och om några timmar är det utlovat plusgrader och sol.
Själv vaknade jag innan klockan, passade på att klämma i med tio st extra situps och släppte ut hästar pigg som en mört.
Väl inkommen när jag böjde mig ner för att knyta upp skorna började jag sprutblöda näsblod, skit också! Inte pigg som en mört..

Det är så himla svårt just nu när jag ligger på gränsen av vad jag borde klara av, det har varit ett helvetiskt halvår och det vore nästan konstigt om man inte blev sliten.
För dig som missat vad som hänt kan du läsa här och här och att jag inte har någon reservtank kan den som missat läsa om här och här.
Det jag verkligen längtar efter nu är min solresa jag och mina barn ska åka på, bara ligga och vältra sig på en solstol, läsa en god bok och äta god mat.
Än har jag inte vågat boka men i dagarna borde jag få ett hum om när en eventuell rättegång blir, så det inte krockar så att säga då vi planerat en speciell vecka som passar bäst för alla att åka.

Ååå, va det ska bli skönt, men ååå vad jag kommer att sakna den underbara mannen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar