onsdag 20 februari 2013

Nu är jag pepp!!

Nu har Lollo hästmassör gjort en grundlig genomgång och efter det givit en ordentlig massage på fina Qråkan 4 år.
Himla glad hästägare fick höra idel lovord om hans fina psyke, exteriör, egenbalans i kroppen och framtidsutsikter som dressyrhäst. Kul!
Blev lite pepp nu att börja smått med honom men fick också höra att vilan i vinter varit välbehövlig då han vuxit massor sen hon såg honom i höstas.
Vi bokade en dag om några veckor som Lollo ska komma hit med en av sina hästar för en kortare tur i skogen och då måste ju Qråkan vara igång, smart Lollo.. nu måste jag ju få tummen ur ;-)


Har varit så duktig att skippa onyttigheter länge nu, men jag kände för att fira till det lite så jag värmde frysta jordgubbar och tog massa sprutgrädde. Guuu så gott det var, undrar om jag kommer att orka någon middag sen.. Burp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar