måndag 25 februari 2013

ofrivillig motion efter sängdags...

Att kylan håller i sig nattetid gör mig ingenting, då kommer det inte att smälta bort för snabbt och således inte bli så himla blött överallt.
Att det var kyligt i natt kan jag intyga då jag fick hämta hem fölistjejjerna som "råkat" ha sönder sin hage och promenerat ner till Lövsta, telefonen ringde precis när jag krupit ner i sängen.
Så det blev en extra promenad i måskenet för mig idag och tack snälla "grannen" Magdalena som tog ett föl och gick med mig!!!
Båda fölen är helt trafiksäkra kan jag meddela och helt obrydda i nya miljöer... suck ;-)

Skruttfölisar... ;-)

Sen blev det nattskift med snören och isolatorer, just då kändes min hobby inte riktigt som den roligaste men i morse när jag gick ut smälte jag igen då fölnäsorna gnäggade så glatt åt mig, skitungar! <3

Idag har jag schemalagt en stund i en stol i solen mot en husvägg, det ska bli såååå mysigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar