söndag 3 februari 2013

Mer plats och blingsug...

Sakta men säkert håller vi på att få loss utrymme i den stora garderoben, dottern är här och ska rensa ut det sista av allt som legat huller om buller där sen hon flyttat. (innan också för den delen...)

Intressant nog hittade jag min tävlingsskjorta där inne, även lite fotografier som jag letat efter....

Vi ska göra i ordning så man kan hänga upp kläder där inne, nu har vi allt ihopvikt på hyllor och det blir inge bra för klänningar och fina tunikor. Ska bli skönt med mer ordning och reda.

Har sett på en del bloggar hur folk köper lösa stenar och blingar upp sin utrustning, köpte ju min superfina plastrongnål i somras men kanske man kan blinga upp något annat.

Fin och gnistrande...

I brist på ridsug kanske jag kan roa mig med pimpning av utrustning... vi får väl se. På annas blogg fick jag tips om vart man kan handla och tusingens va mycket det fanns att välja mellan.
Bling bling

Och blinga upp utrustning låter fan så mycket mer lockande än att iordningställa en garderob.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar