tisdag 19 februari 2013

Jag sticker ut, igen.

Jag måste få sticka ut lite och säga att det här är verkligen en vinter som passar mig perfekt. Lagom mycket snö och lagom kallt.
Det här är tusen gånger bättre än slask och plask, regn och rusk.
Jag ser dock fram emot våren något så enormt, värme, sol och grönska, inte fel, inte fel alls.
Det är faktiskt lika kul varje år hur man runt Februari börjar prata om hur mycket ljusare det blir dag för dag för att senare under våren kvittra glatt för alla vårtecken som kommer.
Även fast jag inte älskar alla väderlekar vi har tycker jag ändå om variationen, man uppskattar verkligen när det är bra väder.
Typiskt svenskt att göra ett inlägg om vädret, men vi har ju väder att prata om också, inte samma väder månad ut och månad in ;-)
Idag blir det en promenad i snön som yr glatt här ute och situpsen satt som smäck i morse, I like!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar