fredag 15 februari 2013

Varför så... mörkt?

Äntligen Fredag!!
Det har jag redan innan kl halv åtta hunnit läsa på flertalet statusar på Facebook och visst gillar jag helgen för då är den underbara mannen hemma men jag har samma rutiner och tider helg som vardag ändå.
Men i morrn ska jag få gå på bio och gå ut och äta något gott efter och det ska bli så mysigt, planen är att se Hobbit.
Får ledigt från insläppet då gulliga Marie tar det så vi kan vara "ute" länge :)

Då det var ett tag sen jag såg sagan om ringen tänkte jag att man kanske skulle kolla igenom dem innan så vi började med ettan i går. Det vi tydligen glömt är att filmeländena är ju huuur långa som helst och vi fick stänga av när de precis kommit ner i Gruvan och ska passera berget underifrån för då var det dags att sova.
Vi såg ju filmerna när de släpptes och det är ju inte sååå himla länge sen, trots det så kommer jag inte ihåg mer än små fragment av ett fåtal scener.
Så det känns nästan som att se en ny film för mig!
Även om det är väldigt välgjorda filmer så har jag lite svårt för filmer som spelas in i mestadels mörker, blir så... mörkt!
Har också listat ut att det blir en omöjlighet att hinna se alla filmer tills i morrn.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar