torsdag 28 februari 2013

Veterinärbesök på agendan!

Mysigt med ett extragnägg i morse från den nya Fidde som kom igår, han verkade ha sovit gott och klampade glatt med mig ut i sin hage.
Är förskonad med okomplicerade, väluppfostrade hästar som är uppstallade här och det är skönt.

Idag blir det ett veterinärbesök för Tindra, nu är det dags att göra en rejäl undersökning för att gå till botten med VAD problemet är. Det är nu ett steg i riktning mot huvudförhandlingen som inte verkar kunna undvikas efter Måndagens förhandling.
Såklart hade jag helst bara velat slippa se stackars Tindra och önskat att allt kunde ha löst sig för länge sen, samtidigt som ett så pass medvetet och utstuderat bedrägeri jag blivit utsatt för inte bara ska "släppas" anser jag och inte minst min advokat!
Får nog anledning att återkomma i frågan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar