måndag 4 februari 2013

Halvt utpetat öga...


Insåg nu att jag måste putsa till mig lite jävligt mycket inför morgondagen.
Fram med pincett och på med starkaste lampan, nu jäklarns ska ögonbrynen noppas.
Upptäcker rätt så snart att jag nog måste sätta på mig glasögonen, ser ju inte de där små rackarns stråna längre. På med glasögonen, japp, där är dom och satan va många de blev och ser nu också att de nästan växer ner på kinderna och ut mot hårfästet.
Fram med pincetten igen, men nu kommer jag ju inte åt, krångel, bök och svordommar. Lyckades nästan peta ut ena ögat också när jag skulle pilla in pinceten under brillan. Till slut hittar jag snitsen att noppa bort de vildvuxna missprydande strån som envisas att växa på mig..

inte min smak på bryn

Passade på att syna resten av fejset och minsann stack det inte ut ett liiitet strå på hakan också. Rafs, bort!
Nu ska det peelas också och på med någon ansiktsmask att avsluta med så jag blir schnygg som attan i morrn!
Helt stram i fejset av ansiktsmasken , kunde inte ens le så det fick bli en lip istället :)

Just det fila naglar också och leta efter kläder.....

Dessutom kom jag på att jag visst ska iväg i helgen också, det är dags för den årliga dressyrkonferensen på Såstaholm i helgen, DET ska också bli superroligt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar