fredag 15 februari 2013

Glömde visst lyssna på kroppen....

Sitter med grusiga ögon lite likt Kalle Anka på julafton när han blir väckt på sin husvagnnssemester, efter en längre tupplur på soffan.


Gick i godan ro i stallet och pulade med mina göromål när jag känner att jag får akut soppatorsk, länge sen jag fick ett sådant sjunk. Tvingade mig själv att luncha hästar och sopa klart innan jag släpade in kroppen för att vila. Tror jag somnade innan jag ens virat in mig i fleecefilten eller hunnit landat i soffan.
Jag har nog slarvat med mina tupplurar ett tag då jag känt mig pigg, men tyvärr är det så att jag inte fungerar utan dem efter detta och detta del 2....
Nu sitter jag med ett stort glas vatten med massa färsk citron, ska sätta på behaglig musik och kanske ska jag glida ner i ett hett bubbelbad.
Exempel på behaglig musik enligt mitt tycke!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar