fredag 8 februari 2013

Rynkor på magen och sol i sikte!

Den mer strikta dieten och den ökade motionen har gett ett bra resultat.

I tisdags när jag skulle åka upp till Stockholm drog jag på mig ett par brallor som jag inte använt på några veckor och inget vällde över. Tvärtom satt de lite löst i midjan och inte lika tight om röven.
Nöjd som tusan!
Magvalken har minskat markant och blivit lös och rynkig, vilken jag nu har ett mål att få ordning på.
I Maj ska jag åka utomlands, nu är det bestämt och jag får alltid bäst resultat om jag har ett mål att arbeta emot eller någon att tävla med :)
Ååå va det ska bli skönt att bara få ligga och lapa sol heela dagarna, inga tider att passa eller åtaganden att göra. Ledsnar jag på det kan jag promenera på stranden fram och tillbaka och bara fundera på vilken sida som blir brunast på mig. Tanken är i alla fall att vila upp mig ordentligt!
Det blir ett All Inclusive ställe vilket jag tycker är skönt och de hade också en egen servering på beachen, bra om man blir "törstig".


Ska bli så himla mysigt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar