torsdag 7 februari 2013

Broadway next!

Idag lider jag av applådhänder, det klappades och tjoades som aldrig förr i går kväll, kul.
Resan upp gick toppen, jag börjar bli bra på det här med att åka kommunalt och att hitta :)
Vad gjorde jag igår då, jo det skulle spelas in en reklamfilm för den nya uppsättningen på Göta Lejon, Priscilla Queen of the desert. Jesus Christ Superstar kör ju sista terminen nu.

Det var inte knepigare än att vi "spelade" publik och då en väääldigt entusiastisk sådan och flyttades runt i lokalen för bästa effekt.


Reklamsnutten kommer att köras på tv 4 från den 22 feb om jag inte syns kommer jag nog att höras i alla fall, hehe.


Även igår fick jag mig en funderare över hur olika vi människor är, tex i kön in på teatern sprider det sig en ohygglig odör, någon har fjärtat. Hur kan man få för sig att släppa väder när man står i en tjock klunga med mängder av folk runt sig? Genast börjar folk se sig om efter förrövaren, hemma hos oss är detta enkelt då förrövaren oftast inte kan hålla sig för skratt (ja, vi ÄR barnsliga och ju mer lukt ju roligare!) men i denna klunga? Hur ska man se på någon att den just fjärtat?
Dessutom har vi det där nysandet och hostandet igen, rätt ut över folk, varsågod liksom, lite sjukdom kommer här....

Inspelningen gick fortare än väntat och jag hann med ett tidigare tåg hem, alltid lika skönt att sjunka ner i soffan med den underbara mannen vid min sida!
Borta bra men hemma bäst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar