söndag 17 februari 2013

missat godis och tjurig inställning?

Två och en halv timma är lång tid i en biofotölj trots att filmen var hyfsat sevärd. Lite störd över slutet bara.


Tur att vi var ute i god tid då tiden som stod på nätet inte stämde med den verkliga tiden så vi lubbade in och missade väl kanske ett par minuter men det gjorde inget.
En nackdel eller fördel hur man väljer att tolka det, var ju då att jag inte hann köpa något godis alls, vilket säkert hade varit trevligt och gott men min promenad hade varit bortkastad då.
Ska inte klaga och gnälla för mycket då min likasinnade granne hade packat en ryggsäck med några färdigblandade stänkare så vi satt och slickade lite på några gin o tonic längst bak i salongen och led väl inte allt för mycket ändå. Och som den nogräknade säkert kan tänka sig att påpeka så blev promenaden bortkastad iom det ändå....
Såklart innebar det också att vi blev tvungna att springa fnissandes ut på toa mitt i filmen men, what to do liksom ;-)

Efter filmen tog vi varsin bamseburgare på O´Learys, gott och väääldigt mättande trots att jag varken åt brödet eller pompan.

Väl hemkommen slängde vi oss i soffan för att titta på så ska det låta och för att spä på mitt inlägg i morse tycker jag inte att det är speciellt bra längre heller.
Har alltid gillat det supermycket men senaste säsongen har varit lite si och så, eller så kan det bero på att jag har en synnerligen tjurig inställning för närvarande och inte har vett att uppskatta saker, vad vet jag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar