måndag 11 februari 2013

snart kommer suget....

Vad är det för en dag, e det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag, hurra, hurra, hurraaaa!

Grattis bästa mamma! Älskar dig.
I dag blev det en latisfrukost då det inte fanns några matrester att äta, två ägg rätt upp och ner sådär :)

Ägg funkar alltid!
En bra sak som hände i helgen när jag var på konferensen var att jag kände ett liiitet uns av ridsug någon millisekund, yippi. Snart kanske suget kommer tillbaka, som jag längtar.
Det har också varit befriande att prata om detta med några utomstående, samt om detta som jag såklart hoppas och önskar är ett minne blott snart!

Sofie en av inackorderingarna var så rar i Lördags när vi småpratade om mitt tappade ridsug, -Men hur kan vi få dig glad igen?

Känner att jag har många vänliga själar omkring mig, jag får låna "allas" hästar om jag vill rida (och det ska jag komma ihåg den dagen jag VERKLIGEN blir ridsugen igen)
Då får ni hålla i kusarna! ;-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar