måndag 18 februari 2013

lessen kompis och stinn mage...

Iaktog stor försiktighet idag när jag mockade och packade höpåsar, efter de senaste dagarnas sjunk vill jag passa mig för att "ta ut mig" i onödan.
Men idag flöt det på fint och jag känner mig återigen som en människa, tog en paus i mockandet och ringde en god vän som har det lite tufft nu, man vill kunna stötta och hjälpa fast man inte finns helt nära....

Kram på dig, du vet vem du är!
Situpsen kommer "nästan" naturligt nu på mornarna men i morse kändes det att jag glufsat massor av mat hela helgen, magen kändes liksom fortfarande stinn.
Därför blir det lite lightare mat idag och så här såg lunchen ut.

Avocado med hemmagjord räkgugga och lite blomkål
Är lite småirriterad över swedbanks e-bokföring, kommer inte in på den och det är dags att fakturera, gillar inte att inte få saker gjorda när jag planerat in dem och är på "G"..
Kanske ska jag gå upp och rugga Qråkan i pälsen istället, han har börjat fälla som tusingen, hoppas det är hans sätt att säga att våren är på väg : )





1 kommentar: