fredag 1 februari 2013

Matt och blekfet!


Min nya nyttiga frukost, lite väl mycket på tallriken för min smak men jag vill inte bli sugen på något alls innan lunch.
Ägg, broccoli, kyckling, sallad och avocado. Juice och te.

Inledde även denna dag med situps så den lilla maggen ska bli tilltrimmad. Och nej, här blir det inga före och efterbilder, då den nu mest liknar något gungigt, mjukt, trist och verkligen inte vill bli beskådad.
Att hela jag är riktigt blek på vintern och att mina gamla graviditetsbristningar syns som ett tjusigt? mönster över mittendelen gör inte helhetsintrycket direkt sexigare.

Benet känns bättre, drar lite när jag tar ut stegen men en promenad blir det idag, om det är blankis har vi redan en backupplan att använda ridhuset som träningscamp. Gaby är inne på att lägga till någon övning eller lite ruscher i vår promenad, blir helmatt och huvudet snurrar av lämpliga ursäkter bara jag tänker på det men tusan så snygga vi kommer att bli, man får tänka så!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar