söndag 24 februari 2013

hjälp, halvnaken och wannabe!

Jo då, visst blev det Mello igårkväll också och rätt låtar gick inte vidare, phu.

Tänk om Sverige skulle önska att Army of  lovers skulle representera oss, Hjälp och ve och fasa, hur i hel*%te var Jean P klädd, eller oklädd kan man nog säga. Sen att låten var fulländat kass slöt bara cirkeln liksom....


Sen följde ett gäng flata låtar tills det smällde till i pianot och började brinna, den låten gillade jag och resten av svenska folket också då.
Åh, jag glömde Sylvia, eh... jag hoppar vidare!
Sen fick vi även se Sean Banan wannabe, kan bli en sommarplåga men inte en schlagervinnare...

För min del spelade det ingen roll vilken av de skönsjungande småpojkarna som gick till andra chansen eller direkt men nu blev det munter´t :)
Rodnade lätt å programledarnas vägar i inledningsnumret, komiker kommer de aldrig bli i mina ögon och det var tur att Petra kom in och bröt av parodin. Trots att det skulle spela fejk blev det liksom dålig fejk...

Danny tog dock igen det senare i programmet när han skuttade upp på scen med Alcazar som förövrigt var överlägset det bästa på heeela kvällen, även Carstens "bidrag" höll hög schlagerklass och borde få en plats i andra chansen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar