måndag 11 februari 2013

En riktigt jäklarns klant!

Helnöjd efter en 50 min promenad med Lena, även hon konstaterade att det var jobbigare att prata än att gå :)
Väl hemkommen började sonen prata styrka och påstod att mamma var en klenis, han tog tag i en dörrkarm och drog sig själv upp ett par gånger.
Mamma hur många gånger klarar du frågade han, förmodligen ingen sa jag, inte stark på det sättet och har en för stor röv som hänger med beslutsam G-kraft rakt ner....
MEN dum som jag är måste jag ju prova i alla fall, konstaterar att mina naglar är för långa så jag bara får grepp med halva fingertopparna, lyfter fötterna för att göra ett tjusigt upplyft. Å hej!
Eller inte!
Faller rätt ner med en nagel helt av och den andra uppvikt åt fel håll då mina naglar är urstarka och oftast aldrig går av.
Sitter nu och slickar såren med en plocktallrik till lunch och en bultande fingertopp!
Bra där Anngelica! ;-)

Apelsin, soltorkade tomater, brieost med rinnhonung och blåbär/ingefära sylt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar